El Barça, millor club del 2012 segons la IFFHS (Foto: EFE)
Barça

El Barça, millor club esportiu del món en l'àmbit de xarxes socials del 2012

El Barça acabarà l'any amb més de 56 milions de seguidors arreu del món si se sumen els de les principals xarxes socials. Segons la web Starcount.com, que fa l'estudi "Social Media Chart Toppers of 2012" sobre els principals actius digitals del món, el millor club esportiu del món en l'àmbit de xarxes socials és el Barça.

Actualitzat
El Barça acabarà l'any amb més de 56 milions de seguidors arreu del món si se sumen els de les principals xarxes socials. Aquesta dada el converteix, segons l'entitat Starcount.com, que fa l'estudi "Social Media Chart Toppers of 2012" sobre els principals actius digitals del món, en el millor club esportiu del món en l'àmbit de xarxes socials per davant del Reial Madrid, el Manchester United, el Chelsea i Los Angeles Lakers.

Aquest reconeixement és compartit amb altres personatges, com el president dels Estats Units, Barack Obama; el jugador de l'NBA, LeBron James; l'empresa d'entreteniment Disney; els cantants Justin Bieber i Eminem, o el cuiner Jaimie Oliver, entre d'altres.

Les dades s'han tret de les principals xarxes socials del món: Facebook, Twitter, Youtube, Google +, Tencent Weibo, Sina Weibo, Orkut, Ren Ren, Vkontakte, Youku y Mixi. No només té en compte dades absolutes, sinó també la fidelització i la interacció amb els usuaris. Aquest reconeixement és una continuació del guardó que la mateixa entitat va fer al Club com a millor entitat esportiva 2.0 del món.

En els The Social Star Awards 2012, més de 1.500 milions de seguidors van escollir el F. C. Barcelona com a líder indiscutible en l'àmbit digital, per davant de clubs com el Reial Madrid, el Manchester United i el Chelsea.
Anar al contingut