Marc Márquez, sancionat amb un punt de penalització per l'incident amb Dani Pedrosa
Marc Márquez ha estat sancionat amb un punt del seu carnet per l'incident amb Dani Pedrosa al passat Gran Premi d'Aragó, al circuit de Motorland. Aquesta sanció no implica pèrdua de posicions a la graella de sortida del Gran Premi de Malàisia, que es disputarà el cap de setmana que ve, però suposa un advertiment de la direcció de cursa del Mundial al pilot cerverí. Honda, per la seva banda, ha estat sancionada amb 25 punts a la classificació de constructors.
La direcció de cursa del Mundial de motociclisme ha decidit sancionar amb un punt de penalització Marc Márquez, per l'incident protagonitzat amb Dani Pedrosa al passat Gran Premi d'Aragó, en què el de Castellar va acabar a terra i va haver d'abandonar. Després d'estudiar els informes fets per Honda, els comissaris han citat a declarar tots dos pilots a Sepang, on aquest cap de setmana es disputa el Gran Premi de Malàisia. Al final, penalització mínima per a Márquez, un toc d'atenció de cara a les últimes quatre curses del Mundial.
El fet de sancionar-lo només amb un punt significa que el de Cervera no haurà de sortir des de l'última posició a Malàisia. Segons el carnet per punts instaurat per l'organització del Mundial aquesta temporada, amb quatre punts, el pilot sancionat hauria de sortir des de l'últim lloc de l'engraellat; amb 7 ho faria des del "pit lane", mentre que amb 10 el pilot quedaria exclòs de la carrera següent. Amb el punt que ha rebut ara, Márquez n'acumula tres i, per tant, no rep cap sanció directa. Això sí, a partir d'ara haurà d'anar amb peus de plom.
Honda, per la seva banda, ha estat sancionada amb 25 punts a la classificació de constructors. La marca japonesa ha acceptat la decisió de la direcció de cursa sobre la sanció a Márquez i també pel que fa als punts que perd a la classificació de constructors.
Márquez respecta la decisió
Marc Márquez respecta la decisió de la sanció d'un punt, però ha insistit que per a ell era un incident de carrera amb molta mala sort.
El fet de sancionar-lo només amb un punt significa que el de Cervera no haurà de sortir des de l'última posició a Malàisia. Segons el carnet per punts instaurat per l'organització del Mundial aquesta temporada, amb quatre punts, el pilot sancionat hauria de sortir des de l'últim lloc de l'engraellat; amb 7 ho faria des del "pit lane", mentre que amb 10 el pilot quedaria exclòs de la carrera següent. Amb el punt que ha rebut ara, Márquez n'acumula tres i, per tant, no rep cap sanció directa. Això sí, a partir d'ara haurà d'anar amb peus de plom.
Honda, per la seva banda, ha estat sancionada amb 25 punts a la classificació de constructors. La marca japonesa ha acceptat la decisió de la direcció de cursa sobre la sanció a Márquez i també pel que fa als punts que perd a la classificació de constructors.
Márquez respecta la decisió
Marc Márquez respecta la decisió de la sanció d'un punt, però ha insistit que per a ell era un incident de carrera amb molta mala sort.