Barça

Dídac Lee: "Les xarxes socials ens permeten generar uns ingressos anuals d'uns 30 milions d'euros"

Dídac Lee, directiu responsable de l'àrea de comunicació i xarxes socials del Barça assegura que el club blaugrana és el líder mundial en el món digital, unes eines que generen uns ingressos anuals d'uns 30 milions d'euros.

Actualitzat

Dídac Lee, directiu responsable de l'àrea de comunicació i xarxes socials del Barça, ha assegurat en una entrevista al programa "Efectivament" que el club blaugrana és el líder mundial en el món digital, unes eines que generen uns ingressos anuals d'uns 30 milions d'euros.

"El fet de tenir molts seguidors ens omple d'orgull, però si això no ho traduïm en diners, queda en anècdota. Les xarxes socials són una eina que ens permet generar uns ingressos anuals de 30 milions d'euros amb un impacte a nivell transversal. Hem passat de 5 a 30 i en els pròxims anys n'aconseguirem molts més", ha explicat.

"Tenim molts reptes per mantenir aquesta posició de lideratge dels últims 4 anys i fer un club més global per estar més a prop dels nostres socis i seguidors", ha afegit.

Dídac Lee, nascut a Figueres, de pares xinesos, fa set anys que és soci del Barça i ha confessat que no es veu com a president en un futur. "No em veig com a president del Barça. Sóc molt feliç fent de directiu del Barça, però no seria president ni de l'escala del meu pis", ha confessat.

 

 

 

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut